Yamanikomm Ftmsrt ya bunuazaya yatak hangisi oluyor acaba adini yazarmisiniz bende baksam merak ediyorumda🤣
kivirciginannesi Ftmsrt ben kullanıyorum 1 buçuk yıldır daha uzatmadık ama oğlumla beraber yattığımda oluyor memnunuz
SemaK Ftmsrt kızım daha küçük yatmadı ama gündüz tepesinde hep. Ben bile içinde uyudum. Gıcırdama paslanma vs olmadı 1.5 yıl oldu memnunum
Ftmsrt SemaK yaaa Harika kaç zamandır sayfaya girip girip bakıyorum bakarken bile hoşuma gidiyor nedense aşık oldum 😂