koalamiyim günümüz bugün çok şükür ama ben regl oldum ve çok sancılı geçiyor. Kalkıp bebeğime zor bakıyorum. Dün 2 defa banyo yaptırdım, bugün yaptırmasam ne olur? Dinen bi hükmü de yokmuş sanırım ama analık işte sizlere de danışmak istedim🫠
Nazlican koalamiyim 40 uçurma bebek için değil, anne abdest alır olur biter. Ama zaten reglsiniz 🤷🏻♀️
JackDaniels koalamiyim Ben ne bebegime ne kendime özel bi şey yapmadım. Zaten bebegimi hergun yıkıyodum o günde yıkanmış oldu😂