Selam kızlar 3. Seansa gitmem gerekiyor iyice çıksın diye 1 ay da ben ötelemiştim 3 ay oldu gitmedim tabii kendim kısaltıyorum yine, ay başı gidecektim bayram öncesi yoğunluk varmış 15 temmuza aldım bende ama bugün regl oldum uzamaz ama uzayabilir 6. Gün olacak tekrardan ertelemek istemiyorum acır demeyin çünkü zaten çığlık kıyamet işlem yaptırıyorum😂 reglken hiç lazere gittiniz mi?