balbebekannesi01 Arkadaşlar koltuk altından ölçtüm ilk defa yüksek çıktı. Sizce bu normal mi? Yükselir mi? Çok korkuyorum
hansmomm balbebekannesi01 şu an aynısı bende de var 9 günlük bebeğim ilk kez 37 oldu normal diyorlar ama bilmiyorum 😓
Alyehus 38.3 e kadar ateş var sayılmıyor normal vücut ısısı 36.6 yani sizin ki normal benim kızım çok hareketli doğduğu günden beri 37.2 filandır hep. Takiplerin ama havalardandır bence
Nevakizim 38 ve üstü yuksek ates sayiliyormuş. Ustunu cikarin. İlik bir dus aldirin. Bunlardan sonra da dusmezse getirin demisti doktor. Gecmis olsun. Sicaktan da olabilir
Nevakizim balbebekannesi01 bizde de cikmksti eger bunlari uyguladigin halde yarim saat icinde gecmezse inmezse ates oyle getirin demisti. Bende tabi ilk atesi gordugumde acile gitmistim.😔
MySunny hansmomm gayet normal.vücutta biriken mikropları ateşle öldürüyor bünyesi.38 i geçmeden düşürülürse ateş, mikroplara gün doğar.