Arkadaşlar bebeğime sütüm yetersiz geldiği için mama veriyorum ama aklıma takıldı sizlere sormak istedim mamayı nasıl hazırlıyorsunuz ben kettle de suyu kaynatıyorum o şekilde kullanıyorum kettledeki su soğuyunca azcık fişe takıp ısıtıyorum ılık bir şekilde mamayı yapıyorum bu şekilde doğru mu aceba bir sıkıntı olur mu