8 ay 8 günlük bazen 2 saatte bir veriyorum uyku öncesi mesela ama uyumuyor uyusun diye bir daha veriyorum ve önceki verdiğim mamada az olmuyor, bebeğim onuda içiyor acaba acıkıyor mu yoksa tok olsa bile biberon olduğu için içiyor mu? Bilmiyorum bazen ağlayarak kalkıyor çok fazla mı geliyor gaz mı sıkıştırıyor yanlış mı yapıyorum :(