Ateşimiz Perşembe günü başladı 3 gün sürdü 38.9 bile gördük şükür artık bugün 37 lere düştü ve aynı anda bebeğim 4 tane dişi çıkıyor köpek dişleri ve ağzına ne su ne yemek birşey koymuyor anladığım kasarıyla çiğneyemiyor bile çorba yapıyorum kaç çeşit ağzını bile açmıyor bezi kupkuru artık biraz daha kuru olursa acile götürüp serum bağlatıcam böyle tavsiyelere açığım 15 atlık başına gelen var mı