Sulee_ Çok afedersiniz özel bölgemde beze gibi şişlik var bartolin kisti değil dış tarafta oturamiyorum bacaklarımı kapatamiyorum sızlama yapıyor nasıl geçer bu acaba doktorlar bayram tatilinde acile gitsem bakarlarmı
Sblglrr Sulee_ benım dudagının bırı asırı sısmstı hastaneyw gıttım ama hamıleydım dogurunca cok su ıcınce gectı
HandeSs Sulee_ 2 tarafindada irili ufakli biranda 5 6 tane cikmisti aciyinca fatk ettim ertesi gun iniverdi hepsi ama cok korkmustum
Kereminannesiii Sulee_ doğum sonrası bende de oluşmuştu. Bir tarafında fındık kadar beze. Doktora gitmeye çekindim. Kuzenim ebe ona danışınca krem ismi vermişti onunla geçmişti şükür
Sulee_ Sblglrr evet dudak kısmında ama içte değil hafif dışa doğru şişmiş benimkide çok sızlıyor vallahi hastayım birde acaba o yüzden mi şişti
Sulee_ HandeSs benim iki gündür var inşallah geçer ama doktora gitmeden gecmicek gibi duruyor birde hastayım doktora gitmeyede utanıyorum bu yüzden