Elifimmm21 bütün camlara ve balkon kapısına sineklik taktırdım, çok pişmanım ilk evlendiğimde yaptırmadığımdan boşuna 3 yıl kaşına kaşına bir hal olmuşum sivrisinek avına çıkmaktan uyuyamıyordum. Oğlumun doğduğu yıl yaptırdık böyle bir rahatlık olamaz. Çok tavsiye ederim. Çünkü kremle spreyle uğraşamıyorum prize takılandan da kullandım ama yine yiyorlardı valla işe yaramadı bende.