merveunsal Şu yaz ayında eşim gece sıcaktan terlerken ben yorganla yatıyorum dehşet üşüyorum. Bunun kansızlıkla ilgisi olabilirmi, demir ilacımıda içiyorum halbuki. Kansızlık ile ilgili önerilerinizi alabilirmiyim siz neler yaptınız
Dilekcelik merveunsal surekli canim icecek isteyince pekmezi sulandirip serbet yaparak icine buz kaliplari joyuyorum soguk olsun die onu iciyorum malesef bendede demir anemisi var vucut kan uretmiyor suan en kuvvetli kan ilacini verdim dedi doktir 1 ay kullan test yapalim dedi
eymenhumeyra merveunsal hamileligimde asiri dusuktu kanim saglik ocagindaki ebe kirmizi pancar tuketmemi onerdi tabiki ilacta kullandim ama cok iyi geldi suyunu icebilirsiniz yada rendesini tadi biraz tuhaftir ama faydasi cok hem kan yapiyo hem vucuda dinclik veriyo
Neslihanoner09 Bende de var canım ben kan ilacı kullanmıyorum doktor vermişti bende alerji ve kabızlık yaptı çok zorlandım . Hemşire de kuru üzüm pekmez baklagil ye dedi sen de doğal şeylerle yap sürekli ye bunlardan