Arkadaslar merhabalar benım kızım 9 aylık 2 aksamdır cok huysuz sureklı aglayarak uyanıyor yemek desenız yemıyor keza su da ıcmıyor.. bugun sırıngayla corba ıcırdım su ıcırdm sonrası sırıngaylada yemek ıstemıyor.sutumde artık yetmıyor. 2 aksam ateslendı 38 derecelerı gorduk.. ilk aksam hep atesi düştü çıktı dün aksam sabaha karsı sadece atesı cıktı. Bu aksamı bakıcaz artk insallah olmaz tabi de.. gündüzleri sadece huysuz ates yok yemek su istemiyor. İdrar enfeksyonu yok tahlıl yaptırdık.. arkadasımın bebeğide o sekıldeymış doktor salgın demıs ama bızım doktorumuz sın gıttıgımızde kontrole diş etlerı sıstı yer etmeye basladı demıstı. Kafam karıstı durum nedır bılemedım acık doktoru da cok bilemedi halıyle cıger kulak bogaz da sıkıntı yok dedi. Böyle durum yaşayan var mı acaba istahsızlık durumlarınla nasıl basa cıkıyorsunuz benım kafamı kurcalayan o sankı hep açmış gibi 2 saatte bir yemek yiyordu benım bebegım sımdı cok kötu oldum birden yemekten kesıldı