Btlszr Merhabalar. Oğlum 7 buçuk aylık ona bu iki oyuncaktan birini almak istiyorum kullanan varsa iyi/kötü yorum yapabilir mi hangisi daha uzun süre sıkılmadan oynayabileceği oyuncak?
EzgiDuru Btlszr benim kizim da 7 bucu aylik egitici tırtıl var kumanda var . Bunlar daha cok dikkatini cekiyor. Dansci beatle di sanirim ondan da alacagin bugun 🙄😬
tuzvelimon İkisi de var oğlumda otobüsün yüzüne bakmıyor kumandası sürekli elinde ama o aylaran daha çok 9. Ay civarı ilgisini çekmişti. Otobüs yerine kavanozunu alın bence kapağını kapatıp açmayı çok seviyor ve yine şekilleri uygun yerlerden sokmaya çalışıyor
tuzvelimon EzgiDuru beatbo da var bizde o yaşını çok aştı 11 aylık olacak henüz tam ilgisini çekmedi. Onum yerine masasını alın tutup kalkıyor çok sevdi. Zürafalı olan değil diğeri köpekçiğin masası 😌
[silindi] Dansçı beatbo bizde de var daha 3 ay 19 günlük bebeğim sürekli onla oynuyor okşuyor dans edince gülüyor şarkı söylerken heyecanlanıyor kesinlikle her kuruşuna değdi. Eğitici köpekçiğin kumandası daha mantıklı bu arada.