Ben de emseyde doğum yaptım. İlk kontrole gelen doktor Ceyda Hanımdı. 3. Gün kontrolüne de ona gittik. Yaklaşımı güzel ve sıcaktı memnun kaldık açıkçası. Bir de Murat Seringeç’i tavsiye ettiler çok iyi olduğunu söylediler. Geçen gün de onu denemeye gittik gayet iyiydi. Ya Ceyda Hanım ya da Murat Bey ile devam edeceğiz.