eylulunlu 2 aylık bebegim kakasında enfeksiyon çıktı ilaçı asla içmiyo ne ateş düşürücü ne antibiyotik vitamini bile zorla içiyo içerken daha hemen çıkarıyor ögürüp kusuyo direk ne yapmalıyım çaresiz kaldım böyle iyleşmicek ne yapcagmı bilmiyorum
Cansureyyan eylulunlu canım benim bebeğimde öyle yapıyor bebeğim saatli yediriyorum diğer mama saatine az kala veriyorum kendini kusturacak gibi yapıyor ama çıkarmıyor ama mama yedirdikten hemen sonra yarım saat sonra verince hepsini çıkarıyor bir çay kaşığı verin kaşığı çok doldurmadan geçmiş olsun 💐
eylulunlu Cansureyyan bende saattiyle veriyorum mamayı ama tok karnına diyince öyle vermiştim bide biraz aç verince kuscakmı bilmiyorum şaşırdım kaldım