Dygnr öncelikle geçmiş olsun zamanla bu ıkınmalar emin olun azalacak ve bitecek, benim oğlum da ıkınırken kıpkırmızı olurdu damarları belli olurdu korkardım..
Konuya dönecek olursak sanırım 3 veya 4 ay boyunca forbiome minies isimli probiyotik damlayı kullandık doktorumuzun önerisi ile, bebeğim sadece anne sütü aldığı için 15 güne kadar yapmaması normal demişti doktorumuz, ıkınmaların cok olduğu günlerde ütü ile havluyu ısıtıp ayaklarına ve karın bölgesine sarardım rahatlardı bide kendi beslenmemi düzenledim günlük mutlaka iki yumurta ev yapımı yemek yedim ve tatlı abur cubur bisküvi gibi şeyleri kestim, rahat olun ve biraz dikkat edince inanın geçiyor ❣️