Kaanmary 2 ay olucak yaram tam kapanmadı evet apseyi komple boşalttılar ama yarayı dikmediler iltihap kendi kendine tamamen boşalsın diye, ilk 10 gün antibiyotik içeren iğne oldum sabah akşam, daha sonrasında tekrar iltihaplanma oldu enfeksiyon kaptı antibiyotik kullandım şu an çok şükür bişey yok kapanmak üzere. Bi süreçten sonra doktor emzirmemi söyledi sağmamı söyledi ama canım yandı, sağdığımda en fazla 20 30 cc süt çıkıyodu daha fazlası gelmiyo doktor o göğsümde sütün azalabiliceğini söylemişti ve gerçekten de azaldı