Kplnnn
Bakın mesela sizin bebeğiniz 6,5 aylıkmış.
Ben ek gıdaya 5 aylık başladım çok fazla 3 gün kuralına uyarak gitmedim. Bir gün deniyodum ki zaten benim bebeğim baştan alerjik bir bebek olmadığı için ben de her şey güzelce tükettiğim için hiçbir sorun yaşamadığımız için bir kere verdim.
5,5 aylıkken de öğünlere başlamıştım ama 5,5 aylıktan 6,5 aylığa kadar tek öğün verdim 6,5 aylıktan da 8 olana kadar 2 öğün verdim 8 aydan itibaren de 3 öğüne geçmiştim Bir de öğün miktarını zamanla arttırdım 5,5 aylıkken verdiğim tek öğünde yarım çay bardağı varken 6 aylıkken verdiğim tek öğün de bir çay bardağı vardı gibi.
Kalanları da zaten emziriyordum.
Bir de Instagram’da bir doktorun yazısını okumuştum tam olarak hatırlamıyorum ama bana mantıklı gelmişti o yüzden bu şekilde ilerlemiştim.