Asyaveannesi04 biz önce baby turcoya geçtik çok büyük bir pişik oldu sonra tekrar primaya ama premium care değil normal prima olan bir pakete geçtik, ondan sonra pişiği iyleşti, bu paket bitince de sleppy naturale geçtim, ve iki aydır da devam ediyoruz bezden kaynaklı bir pişik olmadı, ben memnunum.