misssangreall Ya arkadaşlar beneğinin başına gelen bir şekilde atlatan var mı ? Cidden cok üZülüyorum bacağında vardı yumurtasında bile cıkmış artık kafayı yıcem
misssangreall Prensannesiyimm saol canım yaaa siğil gibi bir şey içinde beyaz sert bişey oluyor doktor cımbızla sıkıp alın diyor ama cocuk durmuyor ilacı kremi vs yok tek çare kriyoterapi ile yakmaları doktor dediki cocuklar cok ağlıyor bence evde sıkın diye yolladı bizi :(
Prensannesiyimm misssangreall Hmmmm anladım daha önce başıma gelmedi çok geçmiş olsun isterseniz başka doktora götürün
Balkupum2505 misssangreall bence evde müdahale etmeyin mikrop kapip daha kötü olabilir allah korusun cok gecmis olsun
misssangreall Balkupum2505 teşekkürler canım zaten bir iki kez denerken eldiven batikon vs kullanıp cok titiz davranmıstık ama denemiyoruz bile artık coxuk ağlıyo zaten kıyamadığımızdan başarılı olamıyoruz