Bebeğim 66 günlük ve 2. Ay aşılarını olduğu günden beri yani 5 gündür ishal ve başka bişeyi yoktu. Bugün uyandığından beri çok hzuursuz ağlıyor ve sadece kucakta gezdirince biraz duruyor.
Neden böyle acaba?
Dün doktoru arayıp sordum ishal bezden taşmıyorsa ve kusma yoksa bişey olmaz dedi ama akşamdan beri ishali sümüksü bir yapıda????