Asel2 Bebek kamerası almak istiyorm ama benim Wi-Fisiz kullanılan var mı aceba önerebilir misiniz benim telefonumda sorun var Wi-Finin yanında bile zor çekiyor
Kocakgiller Asel2 ben motorola kullanıyorum internetsiz. Fişe takip kullanıyorsun gayet memnunum 2 sene önce bin tl ye almıştım şuan en ucuzu 1900 tl malesef. Aynısından ablama da doğum hediyesi alacağım inşallah indirim bekliyorum