Merhaba anneler. Bebeğim 23 günlük her gün günde 1 kere bebeğim uykusundan uyandığında çok huysuz oluyor. Her zaman yaptığım gibi emziriyorum eğer ki sütüm yeterli gelmezse mama ile destekliyorum altını değiştirip gazını çıkarıyorum uykusu olduğu halde uyumak istemiyor iki göğsümü emiyor mamasını bitiriyor mamayı verdiğimde karnı doyduğunda ağzından biberonu itip ağzındakini de geri çıkarıyor ama aradan 5-10 dakika sonra tekrar ağladığında doymadı mı acaba diye göğsümü verdiğimde onu da alıyor. Ben işin içinden çıkamıyorum hergün günde 1 kere bebeğim
sanki midesi delinmişcesine davranıyor 🥺