Meryemlinam aşık olduğum adamla evlendim bende doğum sonrası çok sıkıntı yaşıyorum ki hala bitmedi sıkıntım ailesinden ve eşimin sacma tavırlarından bıktım. Çok ağladım çok üzüldüm bebeğe kendime zarar verdim değer mi hiç değmez. Sorun annenle konusmansa o yokken konuş gizli saklı yap yapacak bisey yok. Şu an tekrar hamile olsam eşime tavrım bambaşka olur doğum sonrası tavrımda oyle. En önemli şey bebegin eşine nefretini kusamiyorsan ya da tartışmaların sonuc vermiyorsa girme strese yaz kağıda sonra onu paramparça et at çöpe. Annenle de esin yokken yap dedikodularını rahatla. Sen sütüm azalıyor düşüncesi de hiç girme azaltma boş yere hep cok olacak düşüncesinde ol.Bebislerimiz anne sütünü de alsınlar sağlıkla buyusunler.