bukaga Ya bebeğim 15.5 aylık, 14 aylıktan beri bal veriyorum. Bugün sağlık bakanlıgı polebi yasaklamıs ve balı da 4 yas öncesi vermeyn demiş sanırım siz veriyor musunuz ? Bi sorun yasadınız mı?
Bebegimm1 bukaga onun olcusu var fazla verilmemeli ben genlde vermiyorum 1.5 yasinda zaten sevmiyor tadini
Dondurmalikahve bukaga Veriyorum bi tatlı veya iki tatlı kaşığı Hiç bi sorun olmadı. Benim bal alerjim vardı geçti çocuğuma bişey yapmadı ama
Noname21 bukaga 1 yaşından sonra verdim hep. Ama balın orjinalini bulmak zor balparmak bu işi iyi yapıyor. Biz karakovan balı alıyoruz ama süzme isterseniz balparmak alabilirsinix
Uykusuzzz Be vermiyorum 2 yaşında şuan bi defa denedim pişman oldum aşırı huzursuz oldu o gğnden beride vermiyorum açıkcası
bukaga Deletedmom5284 ben valla her sabah veriyorum güzel kilo aldırdı diye ama doktorumuz 1 yas itibariyle ver dedi :(
bukaga iremceren valla bnm her sabah yiyor baya kilo aldı bağısıklıgıda kuvvetlenir diye yedikce verdim
Dondurmalikahve bukaga Ne zamandır veriyosun. Eğer uzun zaman olduysa alışmıştır sıkıntı olmaz ama iyi balı seçmen gerek.
Noname21 bukaga hiç duymadım hatta kaymakla beraber veriyorum yiyorsa yedirin . Sağlık bakanlığı bugün a dediğine yarin b diyor
ard_ary_1308 bukaga 2 çocuğumdada verdim doktora sorarak tabi çok şükür bir sıkıntı yaşamadık :) kızım 18 aylık sabah kahvaltıda veriyorum küçük parçalı ekmeğe sürerek maksimum 1.5 çay kaşığı sorun olmadı 🙏🏼 1 yaş öncesi önermiyoruz demişti doktorumuz :)
Smnl bukaga 1 yaştan sonra verebilirsin demişti doktorum ama ben 2 yaşa kadar bekledim. 2 yaştan sonra da arada bir yedi pek tatlı şeylerle arası yok kendisi ne zaman isterse o zaman verdim bir sorun yaşamadık