Aryakus cok ts ederim
@Hayriye deniz#1897527 cok ts ederim .kizimin sirt ve on goyus bolgesinde kabuklanma kizariklik gibi birsey oldu.Biz kemerde yasiyoruz iki farkli doktoragoturduk devlet hastanesi ve ozel hastaneye.Ozeldeki doktor eqzama dedi devletdeki baya iyi taninmis bi doktor o yediyi birseyden veya senin sutunden alerji olmus dedi dikkat et yediyine de yedirdiyine de .6 bucuk aylik kizim.krem verdi bi hafta kullan diyegecmezse antalyaya goturiyim diye bilgi aldim.Eqzama olsa sulanmasi kasonmasi gerekir diyi oyle bisey yok yalnizsa cilt kurulugu gibi bisey sanki .varmi tanidiginiz bildiyiniz bu durum basina gelen tabidik .ne tur bi tedavi uygulandi