adrmz54 Merhaba hanımlar bebeğimin ateşi var şuan 37.3 kaç olursa calpol vermeliyim 8 aylık diş çıkarma sürecinde
busraaldemir1485 adrmz54 38i geçmeden gerek yok calpole onun yerine bir limonu sıkın çoraplarını o limon suyuna batırıp giydirin hemen düşer ateşi yeni doğmuş bebeğe bile yapılırmış doktorum soylemisti üstünü soyup boğum yerlerini ıslak bezle silin
Mustafatma Dişte 38 e kadar normal 38 den sonra verin. Fakat ateş 38 üstü olursa o dişin ateşi değildir.