Kızlar Eylül 15 de iş başı yapıyorum. Suan 2 at 10 günlüğüz. Kahroluyorum oglumu bırakıcagım için. Ama malum maddi sıkıntılar.. Günde 3 kere sabah öğle ve akşam mama veriyorum onun dışında sürekli emziriyorum neredeyse 1 saatte bir çok acıkmadan veriyorum göğsümü. Aslında sütüm de öyle çok yok ama emdikçe artıyor gibi sanki. Şimdi işe başlayınca napıcam bilmiyorum iş yerim süt iznimi kullandırtmıyor. Şimdiden sağsam 1 ay stoklasam mı? Benim gibi olan var mı nasıl bir yol izlemeliyim?