ezgiiturkk Azra_demsal21 her bebek farklıdır canım benim bebeğim 2800 doğdu şuan 3 aylığız 5.500da kilosu
Cansucihanasel Azra_demsal21 bence iyi benim kızım da 2 ay 18 günlük bir hafta önce gittiğimde 5500 dü kilosu benim de 3990 doğdu ödem attı 3700 e düşmüştü kilosu ayına göre iyi demişti doktor
Serpilctn Azra_demsal21 benimde oğlum 3370 kilo doğdu şuan en son kontrolde 4800 grm çıktı 1 ay 13 günlük normal mi kilosu
Morningstar Azra_demsal21 benim oğlum 3.550 doğdu hastanede 250 gramı falan ödem olarak düşmüştü sonra 10. Günde 3700 dü Ayda 4500 . 2 ayda 5.600 boyu 61 cm ama doktor nedense kilo alımı iyi değil dedi hemen mamaya baslamicam ama dikkat et falan dedu süt atrici damla falan önerdi ben anlamadım yani normalde bı bebeğin 2 . Ayda 600 gram 1 kg arası alması iyi diye biliyorum bizimki 1100 gram almış neden böyle birşey dedi doktor anlamadım kafam karıştı . Sizin bebeğin baslangic kg nedir 1. Ayda kilosu nedir 2 . Ayda kaç gram almış bunlar önemlidir 600 gramdan fazla ise sıkıntı yoktur bak bize bile 1100 Gram aldığı halde az dedi doktor ben şokk
Morningstar Azra_demsal21 bende öylemi acaba diye düşumedim değil ama kilosu yine iyi persentil tablosuna göre