yaseminoztrk Merhaba anneler, 17 aylık kızım var ve ona ne yapacağımı düşünmek o şeyi yapmaktan daha zor hale geldi aklıma gelmiyor hiç. Hadi herkes bugün bebeğine ne yedirdiğini yazsın bizede ertesi günlere fikir olur 😚❤️
VERA19 yaseminoztrk Tarif dünyası köşemize bakmanızı öneririm🫶🏼 Sizler de tariflerinizi yayınlamamızı isterseniz; tarifinizin görseli, malzemeler ve yapılışıyla beraber beslenme@mutluanneleriz.com adresine mail atabilirsiniz. 🥰
yaseminoztrk Makaron_88 oooh yarasın benim kızımda çok sever mantı, erişte tarzı şeyleri yeter ki yoğurtlu olsun 😁