Merhaba herkese iyi bayramlar .
oğlum 1 yaşında ve çok sık emziriyorum. İlk adetimi 7-8 aylıkken olmuştum ikincisini 40 gün sonra oldum bi daha adet olmadım . 3. Adetimi olucam sandım bir damla kan geldi 2-3 ay önce ama olmadım . Sizde böyle oldu mu . İhtimal yok ama [hamile) olabilir miyim ki . Bayramdan sonra de a gidicem