avokadosever Piraye2021 aynen kansızlık çıkmadığı için normal 1 e 1 şekilde ilerliyoruz 10 aylık bebeğim
Mirayasel42 avokadosever valla hepsi Farklı söylüyor bende onu anlamıyorum bir türlü bizim ki özellikle aç olsun bı 10 dakıka 20 dakıka bekle sabah öyle de emzir dedi 😅😅😅😅kimide tok demiş Sidefer kullanıyoruz ben baya bir araştırdım hatta sonra karar verdım
avokadosever Mirayasel42 Aynn öyle ya bizimkinde özellikle tok olsun dedi 😂 araştırma sonucu hangisi sence