hunilimomm Prensesannesi38 hiç bilmiyorum inan iki aydır bizde öyleyiz yaz ortasında 2 defa grip olduk kızımla Çarşamba doktora götürdüm idrar aldı o kadar bağışıklığı düşük büyük ihtimal
hunilimomm Prensesannesi38 eşim de kızıyor niye sürekli hasta oluyorsunuz diye bilsem bı sürekli burnu akıyor kusuyor birde hastalığı o kadar kotu geviyor ki kızımın ilaç felan içmez iğne ile anca kendine geliyor onu da doktorlar istemiyor sürekli