2 doz aşı oldum bir daha da olmam. Aşılı oldugum halde korona olup kac gün yattım. Daha sonra vücudumda kaşıntı oldu akşamları başlıyordu ve kac ay gecmedi. Bir de aşıdan sonra sol kolumda seğirme olmuştu ve uzun süe geçmemişti . Bu yüzden bir daha olmayı düşünmüyorum.