2melekannesi__ Kızlar bir türlü yoğurt mayalayamıyorum olmuyor yani tutmuyor kıvamı herşeyi denedim. En zararsız hazır yoğurt hangisidir versem mi yoksa hiç yemesin ondan iyi mi? Ya da çiğ sütle mayalanmış yoğurt verebilir miyim? İlla hazır sütle mi yapılması lazım?
SGeceC 2melekannesi__ çiğ süt güvendiginiz bir yerden alıyorsanız çiğ sütle yapıp verebilirsiniz bence ben normalde öyle yapıyorum annem mayalar bizdede bende mayalayamiyorum bir türlü geçende hazır sütle yaptım hepten berbat oldu
Fenty 2melekannesi__ Ev yoğurdu satan yerler var genelde organik köy ürünlerinin satıldığı yerlerde kendiniz yapamıyorsanız oradan alabilirsiniz.
aydangok 2melekannesi__ ben weewell yoğurt makinesi almıştım 2. el. Hiç düşünmüyorum. Activia sade yoğurttan maya ve günlük içim süt kullanıyorum. Bu ikisiyle çok güzel oluyor. Sek ve sütaş ile güzel kıvam tutturamadım.
2melekannesi__ Deletedmom5284 hangi marketlerde satılıyor acaba? 6 aylık bebeğim küçük mü acaba keçi sütü için
2melekannesi__ Deletedmom5284 hangi marketlerde satılıyor acaba? 6 aylık bebeğim küçük mü acaba keçi sütü için
2melekannesi__ SGeceC şuan memleketteyim ben de teyzem mayalıyor kendi ineklerinden güvenilir yani ama besin değeri açısından nasıl olur bilemedim o yüzden sorayım dedim
2melekannesi__ Fenty onlar da çiğ sütle yapar ama dimi öyle alana kadar ev yoğurdu yapan akrabalar var alırım aslında ama çiğ sütten yapılma yoğurt verilir mi onu sormak istedim
CatBoy 2melekannesi__ Güvenilir yerden temin edebiliyorsanız çiğ süt kullanabilirsiniz. Geldiğinde ince süzgeçten süzer güzel kaynatırsanız sorun olmaz. Doktorumuz bu şekilde söylüyordu.
Kplnnn Yapamıyorsanız yoğurt makinesi önerebilirim ben e bebekin baby plus markasını kullanıyorum 8 saatte taş gibi oluyor hazır yoğurt gibi.
2melekannesi__ Kplnnn aslında çiğ sütten kendimize yaptığımda oluyor ama hazır sütle yapamadım kaynatmıyoruz ya ideal sıcaklığı ayarlayamıyorum sanırım son çare makine deneyeceğim
Kplnnn 2melekannesi__ hmm anladım ben dolap uygulamasından uygun bi fiyata almıştım araştırabilirsiniz baya işinizi görür ben de hazır yoğurtla yapıyorum içim kırmızı şişe veya dost altın süt ve activia ile
2melekannesi__ KaranAtabey durumdan ziyade mutfakta tezgah üstü kalabalık sevmiyorum mutfağım ufak biraz kullanmadığımda dolaba kaldırayım desem yer sıkıntı ama yapamazsam bi şekilde yer açacağım mecbur böyle hem malzemem ziyan oluyor hem bebeğime faydam olmuyor
Argar aydangok her gün taze mi hazırlamak gerekiyor acaba bende de makine var ama 6 tane kabı var hiç denemedim onda yapmayı. 6 tanesini bir kerede yapsam sıkıntı oluyor mu acaba eksime falan olur mu ki
2melekannesi__ aydangok ben de activia ile mayalıyorum sütaş ile benim de tutmadı içimle yaptım bu sefer bakalım sabaha nasıl olacak 🙊
aydangok Argar başta 3 günde bir yapıyordum taze yedireyim diye en fazla 3 günlük olsun diye. Sonra 4-5 günde bir yapmaya başladım bir sıkıntı olmuyor. Tadı da bence iyi, bebeğim de yiyor. Kavanozlar ayrı ayrı olduğu için bozulmadan kalıyor bence.