Oncelikle merhaba cok zor suni sancilarla dogum yaprim cunki bebegim beslenemiyodu kilosu artmiyodu 37+1 haftada dogum yaptim bebegim cok yazifdi taftasina gore 2250 qr di. Sariligida oldu hastanede qaldik biraz simdi cok sukur iyiz 1ay 23 gunluk bebegim ve su vermiyorum cunki zayif bebek oldugu icin korkuyorum bagirsaklari falan bozulur sizce vermelimiyim yada ne zamandan sonra nasil vermeye baslayayim????