stillwasser Kizlar bebeğim 3 aylik banyo yaptırdıktan ertesi gün burnu akmaya başladı hapsurugu var atesi ve öksürüğü yok neyi olabilir yani ilk anneligim bilemiyorum ates 36.7 cikiyor neyi olabilir ne iyi gelir burnu da hafif tıkanık
Hbk1122 stillwasser soğuk algınlığı ateşi yok bol bol emzirin yapacak birşey yok geçmiş olsun eğer içiniz rahat etmeyecekse bı gösterin doktora tedbir amaçlı..
Alparslan_habip stillwasser canım ateşi yok bence korkma sık sık kontrol et eğer yükselirse calpol verebilirsin eğer daha önceden doktorun önerdiyse . Burun normalde biz fizyolojik serum kullanıyoruz burnu tıkalı olduğu zman
stillwasser Hbk1122 ya simdi dra götürmek istemiyorum kalabalığa daha cok zararli diye ates umarım yükselmez yükselirse ALLAH korusun son çare götürürüm diyorum
hunilimomm stillwasser goturseniz de şuan ateşi felan olmadığı için çok bişe yapmazlar bol bol emzirin burnunu temizleyin
Hbk1122 stillwasser yükselmez siz saat başı ölçün ateşini bebeğinizin.. bende korkuyordum küçük bir soğuk algınlığı geçirdim doğal olarak bebeğime de geçti sürekli hapsuruyodu hep emzirdim 3 4 güne geçti gitti bile..
stillwasser hunilimomm evet bende o yüzden götürmek istemiyorum atesi takip ediyorum burnu hapsurunca akiyor
stillwasser Alparslan_habip evet kontrol ediyorum devamli ateşini birde emerken fln nefes alabiliyo diye serum yapmadım daha