Kubralyaz Kızlar Merhabalar 😊 2 aylık bebeğim var hipp organik combiotic mama kullanıyorum fakat bebeğim sürekli kendini kasıyor bacaklarını kendine çekiyor gazdan dolayı. Aptamil conformili önerdi doktorum kullanan var mı gaz sorunu yaşıyormusunuz?
Deletedmom83610 Kubralyaz senn bebegin de gazi olunca yememezlk yapior mu ay delircm gazi var yemiyor hic bsy
Azraada58 Kubralyaz aptamile sakın gecme resmen pişmanlık aşırı nişasta var ben de gaz icin gecmiştim 1 ay kullandım cocugu daha da cok mahvetti zaten rengide sap sarı nişasta baya baya oldugu belli tek ve tek önerecegim sma comfort araştır bak doktorada sor en ideali o kolay sindirim ve gaz icin tabi bunun yanında damlalarda kullancan tek başına mama bişe yapmaz canm
Melekbas Kubralyaz ikisinide kullandim hala daha kullaniyorum gaz sorunu cozulmedi ama diger mamalara nazaran biraz daha rahat
Kubralyaz @Deletedmom83610 yiyor fakat yerken gaz olunca bırakıyor gazı çıkınca devam ediyor. Benimkide sürekli kendini kasıp duruyor artık germeye başladı benide bu durum. Siz mama ne kullanıyorsunuz şuan peki
pembehanm Canım aptamil daha cok gaz yapıyo bende hipoe gectım grrcekten en guzelı hipp sma falan gazladı sanki
Azraada58 Kubralyaz nurs ve relactaz canım relactaz her emzirmede mamada 4 damla nursede 20 damla süte veya mamaya koyup vericeksin
Azraada58 Oykunil ama tam gaz ve kaka düzelmesi 3 ayı buluyor 3 aylık oldugunda yavas yavas ortadan kalkacak
Oykunil Azraada58 benim tam 5.5 ay sürdü nedense bir etki göremedim piyasadaki hersey kullandım sanki sadece SAb simplex biraz işe yaradı oda emin değilim ama çoğu kişiye iyi geliyormuş
Oykunil Azraada58 şuan çok şükür gaz yok ama alerjiler çıktı iştahsızlık yememe mama bile içmeme zor bir bebiş sağlığı yerinde olsunda insan endişe ediyor yemedikçe
Azraada58 Oykunil ah yavrum şükür gecmiş ama bizde 3 ayda atlattık ama bizim kaka taş gibiydi popoda catlak oldu hem gaz hem kaka bizi mahvetmişti bir müddet fitil kullandık cok şükür şuan normale döndü bebişler keske böyle acı cekmeseler insanın ici parçalanıyor
Azraada58 Oykunil canım 1 haftadır bizdede mama yememe var doktor sıcaklardan dedi bize birde az yesin ama 2 saatte verin 3 beklemeyin dedi ne kadar yerse kâr ona