tarihcianne61 Kızlar bebeğimi sadece 2 ay anne sütüyle besleyebildim sonra formül mama ile devam ettik. Oğlum 1 yaşında oldu şu an devam sütü kullanıyorum. Kaç yaşına kadar devam sütü kullandınız? İnerim sütüne ne zaman geçtiniz?