Merhaba günaydınlarr oğlum 9 aylık. Gündüzleri meme/mama aramıyo. Ek gıda ile geçiyor ama gece uyumadan ve uykusunda mama içip üstüne beni emiyo. Fakat 3-4 saatte bir ağlayarak uyanıp mama istiyo. Sma kullanıyorum. Tok tutmuyo mu diye düşünmeye başladım. Önerileriniz var mı mama veren anneler. Siz ne kullanıyorsunuz yinede gece sık uyanıyorlar mı? Birde kaç cc mama veriyorsunuz??