ipekk05 Kızlar 1 yaşındaki bebeğim düştü alt dudağın iç kısmını üstteki iki dişi kesmiş sanırım kanadı biraz şuan yara gibi oldu bunun için bişey kullanmaya gerek varmı kendiliğinden geçermi başına gelen varmı acaba
Elifbeyzam ipekk05 benim kıza da olmuştu biraz kanamayı hafif dudağı şişmişti bir kaç güne düzeldi birşey kullanmadık
mustafayamaninannesi ipekk05 düştü dişini kırdı dudağı kanadı bişey sürmedik dr una danıştım bişey yapmanıza gerek yok dedi sonraki günlerde gene düştü bu sefer dudak şişti arife günü düştü tam bayramlık olduk yavaş yavaş iniyor huysuzluktan ağlama krizlerine giriyor yüzünü dudağını burnunu yoluyor bi stick var onu sürüyorum kısa sürede iyileşiyor hero stick gibi bişey adı
Pinky35 Bizim olmuştu aynısı parkta kaydıraka vurulmuştu Birşey sürmedik geçti kendinden , Takip edin bakalım yemek yerken falan kar ediyor mu
ipekk05 Pinky35 yemek yemesinde sıkıntı yok yiyo canım ama dudak iç tarafında iki tane diş izi var üst dişleri çizmiş sert vurunca
ipekk05 Elifbeyzam evet hafif şişti dudağı yemek yemesini etkilemedi çok şükür yara derinleşir büyür diye korktum biraz
ipekk05 mustafayamaninannesi bu düşmelerine engel olamıyoruz bi türlü yeni yürümeye başladı pata küte düşüyo hep 🥺
Elifbeyzam ipekk05 yok yok birşey olmaz inşallah kendide farkında değildir zaten geçer iki güne yarada zaten 😊
mustafayamaninannesi ipekk05 yürürken düşmedi benimki çok ama işte hareket etmekten fıkır fıkır kurtlu olduğu için eşimle diyoruz bu çocuğa bişey olmadan büyütsek anlık yanında olsan da düşüyor bi şekilde 🤷♀️
puffthemagicdragon Karadut şurubu kullanıyorum ben bir durumlarda. Biraz yakabilir ekşi olan varsa elinizde ama ertesi güne geçiyor. Geçmiş olsun