Kızlar merhaba kızım 8 ay 10 günlük şimdi dış döneminde ama genel olarak da ek gıda döneminde asla yemiyor günlük bir çay kaşığı yese razıyım türlü türlü yol deniyorum eline veriyorum ben yediriyorum yok agzi mühürlü zaten eskiden beri de bulduğu şeyleri alıp ağzına götüren bir bebek değildi zorlamiyorum ama artık zorlamam mi gerekir çok üzülüyorum artık denemedim tarif kalmadı cici bebe hazır puding bile denedim yok asla ağzını açmıyor