sak 13 günlük bir bebegim var. 2 gündür ozellikle de bugun sürekli emmek istiyor. Memeden ayrılınca cok fazla ağlıyor. Bu durumu yaşayanlar nasıl aştı acaba. Niye oluyor? Bilgi verin lütfen
arya-1604 sak kokuya alışıyorlar ve dünyaya daha adapte olamuyorlar memede ve sizin kokunuzda kendini güvenli hissediyor biz 1 buçuk 2 aylıkken sorunu atlattık diyebilirim
arya-1604 sak birde gazı olabilir gazı olduğu için acı çeker ve güvende hissetmek için de memede kalmak isteyebilir
burjuvaanne sak hahahahh yarim gunu gecik tekli koltukdan kalkmadan emzirdigim zamanlar geldi aklima 😂