Burcum17 5 günlük bebeğim var sütüm çok az iki göğüs 20 CC anca cikiyo yetmiyo mama veriyorum arada napmam lazim nasıl cogaltacagim çoğalana kadar bebeğime mamayı nasıl vermeliyim benide bırakmasın
Song Burcum17 stres yapmayın gelecek o süt dereotu bol su şcin ben emrizirmeye başladığım an bir lıtreye yakın su içiyordum.minicik mıdesi vermeyin mama bence zamanla sütünüz gelır.once benim de yoktu ama şu anda fıskıye gibi🤣
Aylizzmm Burcum17 Biz erken doğduk 2700 du simdi6 45 günlük 4 300 olmuş sadece bol bol emzirmeye bak birde günde 3 litre su içmenin gerek o bu süt yapıyor diyorlar ya sütun yüzde 85 ini su oluşturuyor muş zaten birde doktor bana bestlak damla vermişti tavsiye ederim
Elmas-1 Burcum17 Bestlak damla kullanabilirsiniz ben çok faydasını gördüm bebeğin gazını da azaltıyor.
SunnyG Normal biberon yerine kaşık biberon ya da enjektör yöntemiyle verebilirsin. Bol bol emzir süt gelmese bile, emdikçe çoğalır. Bol su iç.
Elifffffffffffff Bebeğiniz emdikçe sütünüz artar ilk günler zaten kiraz kadar midesi var 20 cc ona yeter
Burcum17 Maşallah size inş bnmde öyle olur bebişim çok küçük 37 haftada 2800 doğdu kıyamıyorum aç kalmasina sarılık olsunda istemiyorum az az veriyorum mama
birperi Çoğaltmak için ben humana markalı anne sütü arttırıcı bir çay kullanıyorum bir de bol bol dere otu, hurma ve kuru incir yedim faydasını gördüm tavsiye ederim. İmkanın varsa mevsimine göre komposto yap iç. Tamamen beslenmene odaklan bol su iç canım.