Merhaba herkese malesef hizla yayılmaya devam ediyor.Bayramin ilk günü amcam ve yengem ugradı.Akşam aradi yengem iş yerinde bir arkadası pozitif çıkmış haber gelmiş.O da hemen test vermiş ve kendisi de pozitif.Biz de bes aylık bebeğimle tatil icin memleketteyiz doğal olarak sarıldık yarim saat oturduk sohbet ettik.Şu an temaslıyız inşallah geçmemiştir iki uç güne belli olur artik.Kendimizi izole ettik ne olur ne olmaz diye.Erken dönemde etkisini azaltmak ya da hiç vucudumuzu ele gecirmesin diye ne yapabilirim.Korkuyorum ilk kez rahat bir bayram gecirecegim diye hevesle geldim memleketime ama cabuk rehavete kapilmişız sanırım.Dikkatli olmakta fayda var .Tavsiyeleriniz olursa paylaşırsanız sevinirim.Bu hafta zor geçecek benim için 🥺