Acemianne26 Bebeğim 4 buçuk aylık oldu. 5. Aya girerken uyku eğitimi vermek istiyorum. Uyku saatleri çok şükür düzenli ama sallayarak uyuyor, nasıl bırakabiliriz? Tecrübeli anneler var mıdır?🙂
Aklimdasin Acemianne26 ee pıspıs yaparak poposuna inanın cok rahat edersınız :) 5. Ayda baslamıstım 7.ayda tamamen bıraktım. Sadece yanına uzanıp ninni şarkı soyledım yüzünü oksadım. 8.ayda hepsını bıraktım ve odasını ayırdım. Gece uyanırsada kendısı gelırdı. 1 yasındayız sımdı. Uyanırsa yine kendisi gelir. Az once uyandı salona geldi burda uyudu kaldı :))
Derinikolu Acemianne26 merhaba, bizde 5.5 aylıkken sallayarak uyuyorduk bigün çok sinirlendim bi türlü uyumuyordu yüzüstü yatırıp popoya pşpat yaptım öyle uyudu sonra devam ettirdim bunu ve alıştırdım ama şimdide başka türlü uyumuyor 🤷🏻♀️
Derinikolu Aklimdasin merhaba, bende şuan popoya pşpş pat oat yaparak uyutuyorum ama patpatlarken biraz sallıyorum yani ileri geri veya yana hafif gözünü kapayana kadar siz nasıl yapıyordunuz? Bende bu pş patı bırakmak istiyorum çünkü 6.5 aylığız
Aklimdasin Derinikolu baslarda bende sizin gibi yapıyordum. Bırakmak istiyorsanız isterseniz yavas yavas azaltin veya birden bırakın. Yanına uzanıp ninni şarkı soyler yüzünğ oksardım. Bikac gün zorlandı cok aglamıstı o ne kdr inat ederse sizde istikrarlı olun alışır
Acemianne26 Dimitrina_kovaceva ben ayakta da sallıyorum, beşikte sallanıyor ama onu beğenmiyor beyfendi 😅
Derinikolu Aklimdasin aslında deniyorum dediğiniz gibi ama ağlıyor , yüzüstü yatırıyorum habire kafayı kaldırıp duruyo mecburen böyle hafif sarsmam gerekiyor siz yüzüstümğ uyutuyordunuz peki?
Aklimdasin Derinikolu yüz veya sırt üstü farketmiyor. Kalktıgı an geri yatırıyordum inatlasıyordu halıyle. Biraz aglaya zırlaya uyurdu :)
Derinikolu Acemianne26 yani ayakta ve kucaktta sallamaya göre çok daha rahat açıkcası bence deneyin, başlarda çok ağlayacaktır ama alışıyolar çok sallanmak isterse yattığı yerde böyle sağa sola sallayın veya popodan ileri geri ittiririn😁
Dimitrina_kovaceva Acemianne26 bir anda bıçak gibi kes sallamayı canım ben öyle yaptım 3. Ayda. Şimdi 10 aylık. Beşikte ağlayınca sallama. Önce beşiğin içinde sakinleştirmeye çalış basını falan oksa eğer sakinleşmezse kucağına al okşa sev sakinleştir geri yerine koy
Merakliannecik Ben yanına yatarım kızım döne döne uyur. Mükemmel bir şey. Çok yorgun olursam ben de yanında uyuyakalırım. 20 aylık şuan ama o aylarda alıştırdım. Saatlerce ayakta beşikte sallamak zulüm
2cocukannesi__ Acemianne26 sabaha kadar ayağımda şuan halen aynı 9 aylik olcak baldrim aciyor şuan kendime sinirleniyorum geceden beri neyse.
Acemianne26 Dimitrina_kovaceva ay denedim iki gün güzel geçti üçüncü gün bir saat uyumadı ağladı dayanamadım salladım, kucağımda pispisla uyudu dün gece sadece.. sanırım başaramayacagim
Acemianne26 Derinikolu denedim iki gün çok güzel ilerledi üçüncü gün bir saat ağladı uykuya dalamadi 😐
Dimitrina_kovaceva Acemianne26 başarmak icin kararlı olmalıydın. Yine denemelisin. Bu kez kararlı ol ☺️
Derinikolu Acemianne26 üçüncü gün en çok direnmenin olduğu gün, pes etmeyin alışacaktır illaki çok ağladıysa alın kucağınıza sakinleştirin tekrar deneyin odadan çıkın yarım saat sonra bidaha deneyin