Aklimdasin benim bebeğim 5,5 aylık, sütüm de şekerli gibi ondan dolayı sadece tatlı şeyleri yemek istiyor. Yoğurdu meyve ile filan tatlandırıyorum yesin diye. Ama dediğiniz gibi yumurta peynir filan tadınca tükürdü. Annem de büyüyünce yer diyor. 1 yaşına kadar ne yedirdiniz acaba? 🤔 Sadece tatlı gıdalar yemek istiyor, işe başlayacağım bakıcı ile kalacak, bu konu biraz aklımı kurcalıyor. 🤦🏻♀️