Mbaby merhaba. Geçmiş olsun. Bir şeyi yok değil mi bebişin?
Ben olmadığını umarak bundan sonrası için bir bilgi vermeye geldim; çocuk doktorumuz endokrinoloji uzmanı aynı zamanda, doğum şeklimi sordu normal deyince kesi var mı dedi, evet var, o zaman muhtemelen doktorunuz batikonlu su ile yıkama vermiştir, genelde kadın doğumcular pek dikkat etmiyor, emziren annelerde batikon kullanımı bebekte tiroitleri etkiliyor, bırakın batikonu dedi.
Tiroit de önemli malum.
Ben hemen bırakmıştım. Naçizane tavsiyem göğsünüzr lansinohtan başka bir şey sürmeyin bence.