Bebeğime 4. Ayı dolduğunda ağlatmadan ve yanında kalarak uyku eğitimi vereceğim bir eğitmenle uyku eğitimine başlıyoruz 3 haftalık yavaş ilerlenecek sakim bir süreç. Bittikten 1 hafta sonra da tatile gideceğiz . Merak ettiğim şu aslında acaba bu eğitim tatilde diş ve atak dönemlerinizde bozuldu mu ?