prensesko bugün bız de onu konuşuyorduk elimle aslında bitene kadar kullanın dıyorlar ama bırakacaktık doktora gitmeyi duşu uyardık kı bugın bizim grip başladı ve hapşırık sanırım genız akıntısı da war😢😢😢😔bu yuzden devam edıcez resmen cocugun tum konforu gitti .elimin memleketindeyiz oyle sıcak olurdu hep şu anda UFO yaksak yakarız gece🤦♀️🤦♀️🤦♀️