Kızlar merhaba. 2 aya işe baslıyorum bebeğe ya annem ya da bakıcı bakacak. 16 aylık hala emerek uyuyor ya da bebek arabasında ya da arabada. Baska türlü hic uyumadı desem yeridir. Nasıl alışacak bu cocuk bakıcıya nasıl uyuyacak. Tavsiyesi olan varsa çok sevinirim. Kafam sürekli orda. Erkenden alıştırmak istiyorum ki içim rahat etsin.